torsdag 7. november 2013

3 Bilder jeg liker :D


  Tema : potrett av hunden min

Dette bilde er tatt  med speilreflekskamera og dette bilde er veldig gammelt så når jeg tok det var jeg ikke så flink til det med kamerainnstilinger så da brukte jeg auto. Det er ett nærbilde av hunden min og jeg liker bildet fordi det ble veldig klart og fint av han. Bildet er ikke redigert og bildet er tatt når det var lyst ute noe som jeg tror har mye og si på hvordan det bildet ble.
Virkemidler
-         Stemning : han ser glad ut og klar til og leke
-         Farger : svart, hvitt og grått
-         Lys: litt lys
-         Størrelse: middels
-         Tema : landskap 






Dette bilde er ett bilde jeg har tatt med mobilen , bilde er mørk , men samtidig lyst noen plasser. Jeg likte bilde fordi jeg synes sjøen ble så klar og fordi det var fint når du ser den lyse himmelen helt borte bak det andre fjellet. Bildet er ikke redigert og linjene er lodrett.



tema: portrett bilde . dette er ett nærbilde og er tatt med kamera. Dette bilde liker jeg fordi jeg klarte og ta bilde da han lo og fordi det er et fint bilde av en person som betyr mye for meg. Kameravinkelen er rett og bildet er ikke redigert. Stemningen er på bildet er god og fargene er mye blått.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar